Sad Stories

Depression is not a sign of weakness, it means you have been strong for far to long.

Packat!

Kategori: Allmänt

Min helg är nu packad med arbete och lön.. I am very happy about that!
kommer att ha en sista introduktionsdag nu på lördag med min handledare och sedan veckan efter kommer jag att få jobba på eget ansvar vilket är bra :) 
första jobbet nånsin så jag är lite nervös i början och måste se till att allt jag gör är rätt och lära mig allt med hur saker och ting funkar där bakom kassorna på donken... Har nu endast jobbat 2 dagar och ser fram emot de kommande arbetspassen.
Just nu lagar jag mat och kommer nog få lära mig kassa systemet snart hoppas jag.. Ju tidigare ju bättre. Så då har jag alltså fått hela oktobers schema med mina arbetsspass :) lets work!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: