Sad Stories

Depression is not a sign of weakness, it means you have been strong for far to long.

Kul kväll ikväll

Kategori: Allmänt

2 dagar kvar av lovet, idag var jag och några vänner vid Skavlöten och polisen kom sedan och började söka alla väskor och det tråkade sig lite grann så jag gick till min kompis Johannes vid Ängsholms Badet istället och hade det trevligt vid elden med hans vänner... Vägen hem blev väldigt jobbig för att det ej åkte bussar så jag promenerade runt 4 km tills jag kom hem och hittade rätt väg tack vare min iphone och google maps (tack för hjälpen gamle iphone) :P
kl 9.00 ska min kusin komma och plocka upp mig hemifrån och sedan ska vi arbeta hemma hos han med att renovera och bära saker ut och in.
Och nu ska jag kolla på Futurama och försöka sova.. behöver det.. och om vi inte ses igen.. Good afternoon, Good evening and Goodnight

Kommentarer


Kommentera inlägget här: