Sad Stories

Depression is not a sign of weakness, it means you have been strong for far to long.

Konsert.. Desecrated + Conflagrator + Punch live på Tuben!

Kategori: Allmänt

Det är dags nu dear Metal Lovers! 
Banden, Desecrated + Conflagrator + Punch ska spela live ikväll på Tuben vid Farsta centrum! klockan 19.00
Conflagrator har två gitarrister som går på Kulturama i samma skola som jag och de är bland de grymmaste jag nånsin sett.. 
Sist de hade konsert så filmade jag deras konsert och fick rätt bra likes och wievers på youtube så jag får äran att göra de ikväll igen.. 
Grabbarna är taggade för ikväll och redo att rocka loss. Moshpit och skrik och mycket folk väntas komma! 
Något man inte vill missa. Gratis inträde. 
Här är ett klipp på en av deras låtar jag filmade från förra spelningen på tuben.
Enjoy!!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: